Systém evidence technologických zařízení Achilles
Produkt pro podporu evidence a správy pronajímaných zařízení v zákaznických filiálkách.
Systém Achilles byl vyvinut pro firmu, zabývající se prodejem, pronájmem a servisem automatů na recyklaci vratných lahví. Systém lze ovšem snadno upravit dle Vašich potřeb a požadavků tak, aby podporoval činnosti a procesy právě Vaší firmy. S aplikací Achilles budete mít snadno přehled o Vašich zákaznících i o komunikaci s nimi, o strojích, jež jim pronajímáte, budete mít pod kontrolou pohyb zboží na skladech, zákaznické objednávky i platby za poskytnuté služby a zboží. Všechny evidence jsou doplněny o celou řadu ovladacích prvků, které umožňují data rychle a efektivně seřazovat, filtrovat a prohledávat podle nejrůznějších kritérií. Aplikace je vhodná pro provoz ve víceuživatelském prostředí, může běžet na neomezeném počtu počítačů zároveň a každému uživateli lze přiřadit individuální přístupová práva. Další předností aplikace je přehledné uživatelské rozhraní a snadné a intuitivní ovládání.
Mezi základní funkce programu patří
- Evidence zákazníků
- Evidence filiálek zákazníků
- Evidence zařízení na jednotlivých filiálkách
- Evidence skladů
- Evidence zboží a sledování jeho přesunů
- Evidence zakázek a servisních úkonů
- Fakturace včetně tisku faktur
- Dobropisy
- Automatické sestavení zakázek k fakturaci
- Sledování komunikace s filiálkami
Ukázky obrazovek